Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Chojnicach
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
ul. Warszawska 13
89-600 Chojnice
- osobiście do protokołu – w siedzibie KPP w Chojnicach
- faksem – na numer: +48 47 74 36147
- za pośrednictwem ePUAP: Chojnice_Policja/SkrytkaESP
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: komendant.chojnice@gd.policja.gov.pl
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji,
- dokładny opis zdarzenia (w miarę możliwości proszę podać datę zdarzenia, miejsce zdarzenia, numer prowadzonej sprawy i jednostkę Policji, której skarga dotyczy).
WAŻNE!
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.